27.07.2020
Zapraszamy do udziału w szkoleniu Mini-Meet „ZACHĘTY W PRODUKCJI AUDIOWIZUALNEJ – JAK SKUTECZNIE I SPRAWNIE ZŁOŻYĆ ORAZ ROZLICZYĆ WNIOSEK”.
Spotkanie odbędzie się 5 sierpnia, w budynku Agory, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie, w godz. 10.00 – 15.00.
Wydarzenie będzie odbywało się z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.
Zaproszeni goście – praktycy prowadzący projekty pozyskania finansowania w tym trybie – opowiedzą z perspektywy producentów o swoich doświadczeniach i na przykładzie własnych projektów, o drodze jaką przeszli od złożenia wniosku do jego rozliczenia. Będziemy rozmawiać o fabułach, serialach i animacji, żeby pokazać pełne spektrum szczegółów dotyczących aplikowania i procesu realizacji zachęt.
AGENDA SPOTKANIA
10.00 – 10.20 Przywitanie gości, wstęp do tematu – Alicja Grawon-Jaksik
10.20 – 11.20 Animoon (Katarzyna Panas)
11.20 – 12.20 Opus Film (Sonia Pośpiech)
12.20 – 13.20 przerwa lunchowa (lunch we własnym zakresie)
13.20 – 15.00 Aurum Film (Aneta Hickinbotham, Dagmara Bończyk, Anna Dobies)
Decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc ograniczona do 30 uczestników.
Koszt udziału w spotkaniu dla członków KIPA (z uregulowanymi składkami) to 150 zł netto.
Koszt udziału w spotkaniu dla osób niezrzeszonych w KIPA to 300 zł netto.
Wpłaty należy dokonać na nr konta: 56 1050 1025 1000 0090 3119 2132 w tytule przelewu wpisując: Mini-Meet / Imię i nazwisko uczestnika, nazwa firmy, NIP.
ZGŁOSZENIA z imieniem, nazwiskiem, nazwą firmy oraz informacją czy jest się członkiem KIPA przyjmowane są do 31 lipca na adres biuro@kipa.pl
Cykl szkoleń jest jednym z elementów programu Sprawna Produkcja i jest dofinansowany ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
Zgłaszając się na szkolenie jednocześnie wyrażają Państwo zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku na potrzeby promocyjne KIPA oraz na otrzymywanie informacji o kolejnych wydarzeniach organizowanych przez KIPA.