19.06.2024
Ready for my close-up! – międzynarodowa promocja filmów
Spotkanie z europejskimi ekspertkami PR – Claudią Tomassini i Manlin Sterner
Międzynarodowa promocja filmów. Jak wykorzystywać festiwale filmowe? Jak znaleźć swoją widownię? Jak optymalizować budżety? Jak zwiększać rozpoznawalność swojego projektu? Jak współpracować z międzynarodowymi specjalistami/tkami ds. PR? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas spotkania z bardzo doświadczonymi na europejskim rynku ekspertkami od promocji filmów – Claudią Tomassini i Manlin Sterner.
Wydarzenie odbędzie się 27 czerwca (czwartek) w godz. 11:00-12:30.
Spotkanie odbędzie się w języku angielskim.
ZAPISY & KOSZT
Udział w szkoleniu wynosi 100 zł netto od osoby dla członka KIPA (123,00 zł brutto),
oraz 150 zł netto od osoby dla osób niezrzeszonych w KIPA (184,50 zł brutto).
Zapisy przyjmowane są do 24 czerwca do godz. 16.00 za pośrednictwem formularza TUTAJ LINK
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: marta.krymarys@kipa.pl
——–
Claudia Tomassini – filmowym PR-em zajmuje się od ponad 20 lat. Urodzona w Rzymie, od 1996 roku prowadzi w Berlinie agencję laudiatomassini + associates. Pracowała przy promocji ponad 200 filmów, prowadziła kampanie promocyjne o globalnym zasięgu i współpracowała z znanymi twórcami filmów fabularnych i dokumentalnych. Jest członkinią Amerykańskiej Akademii Filmowej, Europejskiej Akademii Filmowej oraz Accademia del Cinema Italiano David di Donatello. Doradza streamerom i studiom filmowym. Kierowała międzynarodowymi kampaniami oscarowymi dla takich filmów jak „To była ręka Boga”, „Przeżyć”, „Lunana. Szkoła na końcu świata”, „Summer of Soul”, „Na rauszu”, „Kraina miodu”, „Ogniem pisane”. Wśród ostatnich międzynarodowych premier festiwalowych, przy których pracowała znajdują się „Titane” (Cannes 2021), „Alcarras” i „Fire” (Berlin 2022), „Inny świat” i „Sundown” (Wenecja 2021), „Nowy porządek” i „Cząstki kobiety” (Wenecja 2020) czy „Zło nie istnieje” (Berlin 2020).
Manlin Sterner – jest ekspertką PR z doświadczeniem w zakresie marketingu i sprzedaży (MK2), promocji (szwedzkie firmy – TriArt, Warner Bros., Sandrew Metronome), opieką nad artystami (m.in. Warner Bros. France), promocją festiwalową (MFF Marrakech, MFF Göteborg, Canneseries), a także promocji filmów na międzynarodowych festiwalach w Berlinie, Cannes i Wenecji, także we współpracy z Charlesem McDonaldem (International Rescue PR). W ostatnich latach Manlin była odpowiedzialna za festiwalowy PR m. in. takich projektów jak: „Dzieci innych ludzi” i „An Easy Girl” reż. Rebecca Zlotowski, „Złodziejaszki” i „Prawda” reż. Hirokazu Kore-eda, „Ninjababy” reż. Yngvild Sve Flikke, „Pięć diabłów” reż. Léa Mysius, „Sils Maria” i „Stylistka” reż. Olivier Assayas, „Na zawsze Laurence” reż. Xavier Dolan oraz w ramach współpracy z International Rescue PR: „Zbrodnie przyszłości”, „Mapy gwiazd” i „Niebezpieczna metoda” reż. David Cronenberg, „Somewhere. Między miejscami” Sofii Coppoli, „We Are the best!” reż. Lukas Moodyson, „Nocny recepcjonista” reż. Susanne Bier, „Młody papież” i „Nowy papież” reż. Paolo Sorrentino.
——–
Projekt Focus on Poland został dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu Rozwój Sektorów Kreatywnych, którego operatorem jest Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych.